3 ieteikumi smēķēšanas atmešanai

  1. Vienmēr, kad jūtat vēlmi pēc cigaretes, atkārtojiet: Tagad es vēlos uzsmēķēt.” Tas šo vēlmi no zemapziņas pārnesīs Jūsu apziņā, dodot Jums laiku un iespēju izvēlēties – smēķēt vai tomēr ne. Kā arī neaizmirstiet iedzert glāzi ūdens, arī tas palīdz;
  2. Tad sakiet sev: Man ir brīva izvēle – smēķēt vai nesmēķēt.” Ja Jūs sev neatgādināsiet par iespēju pieņemt brīvus lēmumus, Jūsu zemapziņa var it kā noticēt, ka Jūs vairs nedrīkstat smēķēt un Jums to liegt. Tas izraisa dažādas nepatīkamas blakusparādības.
  3. Ja jūtat nepārvaramu tieksmi pēc cigaretes, atzīstiet to, sakot: Es izvēlos atkal uzsmēķēt.” Pirms ņemat rokas cigareti, pārbaudiet, vai tas patiešām ir tas, ko Jūs vēlaties. Vai varat atkārtot pie sevis:  Uz mirkli es pieņēmu vēlmi smēķēt, bet šoreiz izvēlos to nedarīt.” Domājiet par to, kā Jūs justos, ja pārtrauktu smēķēt pavisam.

Sekojot šiem trīs vienkāršajiem soļiem ikreiz, kad vēlaties smēķēt. Šī tehnika ir bezgala vienkārša, jo nekas vienkārši nevar noiet greizi, vienalga, kāds iznākums. Vienalga, vai izlemjat turpināt smēķēt vai ne, Jūs esat sācis kļūt apzinīgs un trenējat brīvo gribu, kas ir priekšnosacījumi, lai Jūs pats vadītu savu dzīvi. Lielākā daļa cilvēku, kas seko šai vienkāršajai programmai, atmet smēķēšanu vienas nedēļas laikā, dažiem tas prasa nedaudz vairāk laika. Taču tas nav svarīgi, cik ilgā laikā Jūs atmetat. Svarīgi ir piedzīvot pozitīvas pārmaiņas Jūsu domāšanā un attieksmē pašam pret sevi un citiem.

Visi pētījumi, kas parāda, ka smēķēšana ir kaitīga veselībai, aizmirst pieminēt vēl kādu būtisku lietu. Tā vietā lai nosodītu smēķētājus, mums ir jāparāda viņiem veids, kā gūt mācību no atkarības, tāpat kā no jebkuras citas problēmas mūsu dzīvē.

Šī tehnika darbojas veiksmīgi arī ar citām atkarību formām: kafija, alkohols, narkotikas, miega zāles, cukurs, sāls, sekss, un pat darbs. Iesaku Jums vairāk kārt pārlasīt šo un rakstu, lai no jauna atsvaidzinātu šo informāciju, kas Jums palīdzēs tikt galā ar nelāgiem ieradumiem!

Post Navigation