Svīšana un svara zaudēšana

Svīšana palīdz zaudēt svaru, jo ķermenis sasilst sportojot un ķermeņa tauki kļūst ūdenī šķīstoši un tiek izvadīti no organisma ar sviedriem. Svīšana var sadedzināt līdz pat 299 kalorijām stundā.

Sviedri

Svīšana var samazināt stresu

Ķermeņa siltuma palielināšanai, sportojot vai dodoties saunā, ir pozitīva ietekme uz garastāvokli un stresa līmeni. Svīšana likvidē endorfīnus un citas ķīmiskas vielas, kas, protams, pazemina stresa līmeni un uzlabo garastāvokli.

Pazemina ķermeņa temperatūru

Svīšana ir dabiska cilvēka ķermeņa dzesēšanas sistēma, kas notiek, kad organisms ir pārkarsēts, sportojot vai no drudža.

Daži padomi par to, kā samazināt svīšanu un izvairīties no smakas

Pat ja svīšana ir normāla un veselīga, jo īpaši fizisku vingrinājumu laikā, ir daudzi veidi, kā samazināt sviedrus un izvairīties no sliktās smakas. Lūk, daži padomi, kā to panākt:

Ēdiet sabalansētu uzturu un dzeriet daudz ūdens, tādējādi Jūs samazināsiet sviedru radīto smaku. Ieteicamais ūdens daudzums būtu astoņas glāzes dienā. Tas saglabās sviedru dziedzerus aktīvus, tādējādi atšķaidot radīto smaku.

Sviedriem nav savas smaržas, bet tie var radīt nepatīkamu smaku, kad tie sastopas ar baktērijām uz ādas virsmas. Pamatīga mazgāšanas, lai likvidētu šīs baktērijas, samazinās Jūsu sviedru smaku. Pēc mazgāšanās, Jūs varat uzklāt dezodorantu, kas palīdzēs noslēpt sliktu smaku ar labu. Līdzīgi, mazāku svīšanu var arī panākt, izmantojot dezodorantu, kas uz laiku neļaus baktērijām nokļūt sviedru dziedzeros.

Ikdienas mazgāšanās ar antibakteriālām ziepēm ir vēl viens lielisks padoms, jo tās samazina to baktēriju skaitu, kas dzīvo uz ādas, tādējādi samazinot nelāgi smaržojošos atkritumu produktus.

Citi padomi par to, kā samazināt svīšanu, ir, samazinot savu kofeīna devu un izvēlēties pretsviedru līdzekļus, kas nesatur alumīniju. Dzērieni, kas satur kofeīnu, piemēram, tēja, kafija, šokolāde, kola un citi pārtikas produkti aktivizē sviedru dziedzerus.

Post Navigation